1 1 1 1 1

Po nalogu načelnika Općine Travnik, Kenana Dautovića općinska administracija je započela aktivnosti na unapređenju postojećih e-servisa namijenjenih građanima ali i uvođenja novih mogućnosti i dobrih praksi .

Ovom prilikom podsjećamo sve zainteresovane  na Servis “48 sati” koji je jedan  od alata za unapređenje komunalnih usluga putem direktne komunikacije sa građanima (pitanje postavljeno putem e-mail-a i odgovor u roku 48 sati).

Zasniva se na efikasnijem rješavanju zahtjeva korisnika komunalnih usluga i to posredstvom općinske administracije koja će vršiti koordinaciju rada javnih komunalnih preduzeća s jedne strane i i građana i privrednog  i javnog sektora s druge strane.

Putem Servisa građani imaju mogućnost da jednostavnije i brže dobiju  relevantan odgovor, da pitaju, da sugeriraju i daju prijedloge iz komunalne oblasti što, na kraju, vodi i do rješavanja eventualnih problema. Kompletna komunikacija odvija se  elektronskim putem određenom email adresom na koju se dostavljaju  pitanja i  šalju odgovori.

Svoja pitanja, zahtjeve,prijedloge i sugestije zainteresovani mogu uputiti telefonom 030 511 277/ lokal 219 ili putem emaila : Ova e-maila adresa je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli..

E-obrazac može se preuzeti na www.opcinatravnik.com.ba.

Kako funkcioniše ovaj Servis možete provjeriti odmah putem ovog linka

https://opcinatravnik.com.ba/ba/izdvojeno/servis-48h