Servis ”Elektronski zahtjevi“ je nova praksa koja omogućava građanima podnošenje zahtjeva za upravno rješavanje putem elektronske pošte počev od 01.07.2021.godine.
Uvažavajući postojeći zakonski okvir, do konačnog prelaska na elektronsko poslovanje, ovo je trenutno mogući odnosno limitirani način kojim građanima, posebno onima koji žive izvan Travnika, skraćujemo vrijeme i omogućavamo elektronsko podnošenje zahtjeva, vođenje postupka sve do preuzimanja konačnog rješenja ili drugog upravnog akta.
Procedure za podnošenje elektronskih zatjeva:
- Informišite se u E-registru o pojedinačnim procesima
- Preuzmite odgovarajući obrazac iz E-registra
- Popunite ga (elektronski ili ručno), odštampajte i potpišite
- Skenirajte ili fotografišite potpisani obrazac zahtjeva, kao i priloženu dokumentaciju i dokaz o uplati administrativne takse (prije uplate visinu administrativne takse i bankovne podatke provjerite u E-registru na obrascu zahtjeva)
- Podaci za uplate administrativnih taksi iz inostranstva:
BANKA: Uni Credit Bank d.d.
ADRESA BANKE: Kardinala Stepinca bb,Mostar,BIH
SWIFT CODE : UNCRBA22
IBAN : BA39 3386 7048 1894 0337
OPĆINA TRAVNIK, Ul.Konatur bb Travnik
- Pošaljite ga na definisanu e-mail adresu, zajedno sa traženom dokumentacijom
- Zvanična e-mail adresa za podnošenje elektronskih zahtjeva je: Ova e-maila adresa je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli.
Tehničke informacije:
- dostava dokumenata u PDF i JPEG formatu
- slanje jedne poruke je ograničeno na 15 MB
- antivirusni program može onemogućiti prijem nepouzdanih mailova
- po uspješnom prijemu e-maila, dobit ćete povratnu poruku
Procedure postupanja po elektronskim zahtjevima:
- Elektronski zahtjev zaprima protokol Općine u Centru za pružanje usluga
- Nakon zavođenja zahtjeva i formiranja predmeta zahtjev se dostavlja na rješavanje nadležnoj službi za upravu
- Dalju komunikaciju sa podnosiocem zahtjeva vrši voditelj postupka.Ova komunikacija se može odnositi samo na eventualne potrebe dopune zahtjeva ili dodatne informacije vezane za zahtjev
- Po okončanju postupka, voditelj postupka kontaktira podnosioca zahtjeva da pristupi preuzimanju originalnog akta u prostorijama Općine, kada je podnosilac dužan dostaviti originalnu dokumentaciju, po uputama voditelja postupka kao i originalni dokaz o plaćenoj administrativnoj taksi.
Nadamo se da ćemo ovu praksu u budućnosti proširiti i unaprijediti na osnovu naših zajedničkih iskustava