Služba za urbanizam, građenje, katastar i imovinsko – pravne poslove se sastoji od dva odsjeka koji obavljaju sljedeće poslove:
I Odsjek za urbanizam, građenje i imovinsko – pravne poslove:
a) provodi utvrđenu politiku i izvršava i osigurava izvršavanje zakona, drugih propisa i općih akata u oblasti urbanizma, građevinarstva, prostornog uređenja i korištenja građevnog zemljišta;
b) priprema i prati izradu i provođenje prostorno - planske dokumentacije sa akcentom u oblasti planiranja radno poslovnih zona na području općine Travnik;
c) izrađuje urbanističke saglasnosti, priprema urbanističku dokumentaciju, izdaje odobrenja za građenje i upotrebne dozvole;
d) vodi upravni postupak i rješava u upravno - pravnim stvarima iz imovinsko - pravne oblasti, oblasti katastra nekretnina i zemljišta;
e) vodi evidenciju o broju, stanju i korištenju poslovnih prostora Općine.
II Odsjek za katastar:
a) vođenje projekta registracije nekretnina;
b) vođenje projekta adresnog registra;
c) vođenje projekta registra cijena nekretnina;
d) vođenje projekta uspostave katastra komunalnih uređaja;
e) provodi utvrđenu politiku i osigurava izvršavanje zakona, drugih propisa i općih akata u oblasti katastra;
f) prijem stranaka i izdavanje izvoda iz katastarskog operata (posjedovni list, kopija katastarskog plana);
g) rješavanje predmeta po zahtjevu stranaka, rješavanje predmeta po službenoj dužnosti;
h) održavanje premjera i katastra zemljišta (praćenje, utvđivanje i snimanje nastalih promjena na zemljištu koje su od uticaja na podatke premjera i katastra zemljišta, provođenje utvđenih promjena na katastarskim planovima i operatu, obnavljanje biljega stalnih geodetskih tačaka);
i) identifikacija (usaglašavanje) parcela Starog premjera i Novog premjera (izrada "prijavnog lista A");
j) saradnja sa geodetskom kantonalnom i federalnom upravom.
Kliknuti za uvećani prikaz