Služba za ekonomsko – finansijske poslove se sastoji od dva odsjeka koji obavljaju sljedeće poslove:
I Odsjek za trezor
a) planiranje i izvršenje budžeta Općine;
b) upravljanje novčanim sredstvima;
c) upravljanje računima koji su u sistemu Jedinstvenog računa trezora;
d) planiranje novčanih tokova;
e) upravljanje plaćanjima i gotovinom;
f) rezervacija sredstava i izrada narudžbenica;
g) upravljanje dugom i garancijama.
II Odsjek za računovodstvo:
a) evidentiranje svih budžetske transakcija u okviru prihoda i izdataka, u glavnoj i pomoćnim knjigama;
b) obavlja poslove finansijskog i materijalnog knjigovodstva (sistematično, ažurno i blagovremeno knjiženje finansijske dokumente u glavnoj i pomoćnim knjigama);
c) popunjava obrasce periodičnih i godišnjih obračuna (izrada završnog računa prema zakonskim propisima);
d) vodi knjigovodstvene evidencije osnovnih sredstava i druge imovine Općine, vrši obračun amortizacije, organizuje godišnji popis imovine u skladu sa zakonom i drugim propisima;
e) obavlja poslove: likvidature i obračuna plaća i naknada plaća, te drugih primanja uposlenika i vijećnika, kao i svih drugih naknada koje isplaćuje općina, te poslove izrade izvještaja prema poreznoj upravi i drugim institucijama koje se vezuju za navedene obračune;
f) obavlja poslove izdavanja faktura.
Kliknuti za uvećani prikaz