Struktura općinske uprave
Sekretar općine
Sekretar Općine svoje nadležnosti vrši na taj način što koordinira i usmjerava rad svih općinskih službi za upravu u cilju realizacije poslova koji su utvrđeni u programu rada Općine i osigurava izvršavanje poslova po nalogu načelnika Općine, upoznaje načelnika Općine o stanju i problemima u vršenju planiranih poslova te predlaže preduzimanje potrebnih mjera i na taj način pomaže načelniku Općine u rukovođenju Općinom.
U skladu sa svojim ovlaštenjima vrši:
- izradu nacrta i drugih propisa i općih akata čija izrada nije u djelokrugu drugih službi i državnih službenika,
- razmatra prijedloge akata i upućuje Vijeću i daje mišljenja na ta akta u pogledu njihove usklađenosti sa ustavima i zakonima,
- prati izvršavanje općih propisa i drugih akata iz djelokruga Vijeća,
- priprema programe rada Vijeća i njegovih tijela
- pomaže predsjedavajućem Vijeća i radnih tijela u organizovanju i pripremanju sjednica,
- upozorava Općinsko vijeće i njegova radna tijela na obavezu poštivanja ustavnosti i zakonitosti u donošenju odluka, zaključaka i inicijativa,
- odgovoran je za blagovremeno objavljivanje "Službenih novina Općine Travnik",
- izrađuje zaključke, inicijative i drugo sa sjednica Općinskog vijeća i dostavlja ih nadležnim organima i institucijama,
- stara se o informisanju javnosti u vezi sa radom Općinskog vijeća,
- učestvuje u izradi ugovora u kojima je Općina ugovarač,
- pribavlja potrebne informacije od službi za upravu za potrebe Općinskog vijeća i predsjedavajućeg Općinskog vijeća
- obavlja i druge poslove po nalogu općinskog načelnika i predsjedavajućeg Općinskog vijeća