U okviru Kabineta načelnika obavljaju se sljedeći poslovi:
a) izrada strateških ciljeva i politika općinske administracije i praćenje njihovog izvršenja;
b) razmatranje prijedloga akata upućenih općinskom načelniku i davanje mišljenja u pogledu njihove usklađenosti s ustavom, zakonom i drugim propisima;
c) sazivanje i održavanje sjednica Kolegija općinskog načelnika (u daljem tekstu: Kolegij) i sastanaka šefova općinskih službi za upravu i praćenje realizacije odluka i zaključaka Kolegija i sastanaka iz ove alineje;
d) sačinjavanje stručnih analiza i priprema izvještaja i informacija za potrebe Općinskog načelnika;
e) normativno-pravni poslovi za potrebe općinskog načelnika;
f) savjetnički poslovi iz nadležnosti Općine;
g) poslovi vezani za ostvarivanje saradnje i realizaciju projekata sa inostranim subjektima; nevladinim organizacijama i organima i institucijama Evropske unije;
h) poslovi vezani za organizaciju i protokol manifestacija, koje organizira Općina Travnik;
i) vođenje evidencije i čuvanje dokumentacije o radu općinskog načelnika;
j) poslovi tehničkog sekretara i protokola kancelarije načelnika;
k) saradnja s mladima i njihovim organizacijama;
l) aktivnosti u cilju prevenciji korupcije;
m) sarađuje sa mladima i njihovim organizacijama;
n) informaciono-dokumentacioni poslovi;
o) operativno-tehnički i pomoćni poslovi i
p) drugi stručni, administrativno-tehnički poslovi, koji nisu u nadležnosti ostalih službi za upravu, stručnih i drugih službi.
Kliknuti za uvećani prikaz