Jedinica za internu reviziju
Obavlja zakonom utvrđene osnovne aktivnosti interne revizije, uvažavajući standard funkcionalne nezavisnosti o drugim organizacionim jedinicama - službama, kroz sljedeće procese interne revizije:
1. strateško (trogodišnje) i godišnje planiranje revizije,
2. testiranje, ispitivanje i ocjena podataka i informacija,
3. izvještavanje o rezultatima i davanje preporuka u cilju poboljšanja poslovanja i
4. praćenje realizacije preporuka interne revizije od uprave,i to putem izvršavanja:
a) Obaveza rukovodioca Jedinice za internu reviziju (opisane u djelu IV sistematizacija radnih mjesta);
b) Obaveza internog revizora (opisane u djelu IV sistematizacija radnih mjesta);
c) Ovlaštenja interne revizije koja se odnose na:
- slobodan pristup u prostorije Općine Travnik u kojoj vrši reviziju, uzimajući u obzir sigurnosna pravila i pravila dobrog ponašanja,
- pristup odgovarajućoj dokumentaciji vezanoj za reviziju u Općini Travnik, uključujući i dokumentaciju koja ima karakter poslovne tajne i podatke koji su elektronski čuvani, osiguravajući zaštitu tajnosti podataka u skladu sa zakonom, podzakonskim i internim aktima,
- traženje fotokopija, izvoda ili potvrda spomenutih dokumenata i u izvjesnim slučajevima izuzimanje originalnih dokumenata ostavljajući kopiju sa potvrdom o izuzimanju,
- zahtijevanje usmene ili pisane informacije od bilo kojeg zaposlenog ili rukovodioca organizacije – Općinskog načelnika,
- zahtijevanje informacija od drugih institucija vezano za aktivnosti i upravljanje Općine Travnik.
Kliknuti za uvećani prikaz