Služba za opću upravu i BIZ se sastoji od dva odsjeka koji obavljaju sljedeće poslove:
I Odsjek za opću upravu:
a) provodi općinske odluke i druge opće akte iz opće uprave;
b) organizira i provodi poslove info – pulta i protokola;
c) vodi propisane službene evidencije u oblastima iz svoje nadležnosti i izdaje uvjerenja o činjenicama na osnovu tih evidencija;
d) daje informacije i upute građanima prilikom podnošenja podnesaka;
e) organizuje i vodi poslove matičnih i mjesnih ureda;
f) obavlja poslove ovjere potpisa, prijepisa i rukopisa;
g) obavlja stručne, administrativne i tehničke poslove za potrebe Općinskog vijeća, radnih tijela vijeća;
h) koordinira rad MZ;
i) upoznaje javnost o radu Općine i rješava po zahtjevima građana o pristupu informacijama;
j) stara se o matičnim dosjeima zaposlenika, obavlja poslove iz oblasti ULJP;
k) planira,analizira i predlaže i prati stanje u oblasti ljudskih resursa;
l) priprema statističke podatke i izvještaje iz nadležnosti Službe za potrebe eksternih korisnika;
m) vodi poslove centra za registraciju birača;
II Odsjek za boračko invalidsku zaštitu:
a) poslovi upravnog rješavanja u prvostepenom postupku radi ostvarivanja prava po propisima iz oblasti boračko-invalidske zaštite;
b) poslovi u vezi sa ostvarivanjem prava i zaštitom vojnih invalida i članova porodica umrlih vojnih invalida, članova porodica poginulih, umrlih i nestalih branilaca, demobiliziranih branilaca kao i dobitnika ratnih priznanja/odlikovanja iz reda pripadnika Oružanih snaga Bosne i Hercegovine, kao i vojnih invalida, boraca i članova njihovih porodica učesnika NOR-a 1941. do 1945. Godine;
c) učestvovanje u postupku izrade propisa iz oblasti boračko-invalidske zaštite;
d) saradnja sa drugostepenim organima u postupku zakonske revizije donesenih rješenja i drugim postupcima iz njihove nadležnosti: jednokratne novčane pomoći braniocima i članovima njihovih porodica, dodjele automobila ratnim vojnim invalidima 100% I grupe i dr.;
e) saradnja sa Institutom za medicinsko vještačenje zdravstvenog stanja u postupku pribavljanja odgovarajućeg nalaza i mišljenja za potrebe provođenja prvostepenog postupka i odlučivanja o zahtjevima stranaka;
f) priprema i dostavljanje informacija, analiza i izvještaja iz djelokruga rada Odsjeka;
g) izrada obračuna mjesečnih naknada po osnovu priznatih prava: obračun invalidnina, obračun novčane egzistencijalne naknade, obračun mjesečnog novčanog dodatka po osnovu ratnih priznanja/odlikovanja i dostavljanje istih nadležnom organu radi isplate;
h) vrše se odgovarajući poslovi u vezi sa povratom pogrešno ili više uplaćenih sredstava branilačkih naknada;
i) čuvanje finansijske dokumentacije, a posebno one koja se odnosi na obračun branilačkih naknada;
j) ostvaruje saradnju sa drugim organima, organizacijama i udruženjima u poslovima ostvarivanja i zaštite prava iz oblasti boračko-invalidske zaštite;
k) poslovi iz oblasti socijalne problematike: rješavanje po zahtjevima za ostvarivanje prava na jednokratnu novčanu pomoć porodiljama i socijalno ugroženim kategorijama sa područja općine Travnik;
l) pomoćni poslovi i saradnja sa nadležnim organima u vezi sa ostvarivanjem prava korisnika boračko-invalidske zaštite u Republici Hrvatskoj;
m) poslovi na unosu neoporezivih naknada isplaćenih putem Odsjeka u jedinstveni sistem neoporezivih naknada;
n) saradnja sa Odborom za pitanja boraca pri Općinskom vijeću Travnik;
o) drugi poslovi i zadaci iz djelokruga rada Odsjeka.
Kliknuti za uvećani prikaz