Servis 48 sati



Općina Travnik je uspostavila novu uslugu čiji je cilj unapređenje zadovoljstva građana u oblasti rješavanja komunalnih problema.

Nova usluga“Servis 48 sati“ zasniva se na efikasnijem rješavanju zahtjeva korisnika komunalnih usluga i to posredstvom općinske administracije koja će vršiti koordinaciju rada javnih komunalnih preduzeća s jedne strane i i građana i privrednog i javnog sektora s druge strane.

Putem Servisa sada možete lakše i brže dobiti relevantan odgovor koji na kraju vodi i do rješavanja eventualnih problema. Ukoliko imate pitanja, prijedloge, sugestije “Servis 48 sati“pravo je mjesto za Vas. Koristite Servis i pomozite, i sebi i lokalnoj upravi.

Unaprijed se zahvaljujemo.

 

                    Ova e-maila adresa je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli.

 

Online obrazac

Required*